X
تبلیغات
پیاده روی

پیاده روی

این وبلاگ برای اموزش عمومی مردم در مورد پیاده روی است

آیا پیاده‌روی ران‌ها را بزرگ می‌كند؟

 برخی افراد مخصوصا خانمهایی كه زیاد پیاده روی می‌كنند در مورد بزرگ شدن عضلات پا و ران‌ها نگران هستند. اما بیشتر احتمال دارد كه عضلات ران در اثر پیاده روی لاغر، كشیده و سفت شوند تا اینكه حجم آنها زیاد شود


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم دی 1390ساعت 23:33  توسط واحدیان  | 

Walking

Walking (also known as ambulation) is one of the main gaits of locomotion among legged animals
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه یکم دی 1390ساعت 19:20  توسط واحدیان  | 

اصول و روش‌های علمی پیاده روی

 
 

در سال ۱۳۸۰در راستای‌ توانمند سازی‌ مردم‌ به‌ منظور مداخله‌ در حفظ‌ و ارتقاء سلامت‌ خود و جامعه راهكار « ترویج‌ پیاده روی‌ » در مركز بهداشت‌ استان‌ اتخاذ گردید


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه یکم دی 1390ساعت 18:25  توسط واحدیان  | 

فواید پیاده روی

پیاده روی ورزشی آرام و کم فشار است که می تواند به شما برای سلامت جسمی و تناسب اندام کمک کند. این یکی از طبیعی ترین انواع فُرم های بدن است. ورزشی ساده و مطمئن که نیازی به تمرین نداشته و فواید بسیاری برای سلامتی دارد. در این مقاله قصد داریم فواید پیاده روی را بیشتر برای شما توضیح و شروع یک برنامه پیاده روی را به شما آموزش دهیم.

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنجشنبه یکم دی 1390ساعت 18:14  توسط واحدیان  | 

نقش پياده روي در از بين بردن فشار رواني ( استرس)

بهتر است پياده روي را به عنوان فعاليت ورزشي مورد علاقه خود انتخاب نمائيد. همچنين اين ورزش مورد نظر را به طور منظم و مرتب انجام دهيد. به طور کلي يکي از فعاليتهاي بدني که به سادگي در دسترس شما قرار دارد، پياده وري مي باشد


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و نهم آذر 1390ساعت 20:47  توسط واحدیان  | 

پیاده روی مفید است ، ولی دویدن نه!

ورزش های سخت و تند، باعث لخته شدن خون در داخل رگ های خونی و در نتیجه توقف گردش خون در ماهیچه های قلب و درد شدید در قلب می گردد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و نهم آذر 1390ساعت 20:46  توسط واحدیان  | 

۳۰‬دقیقه پیاده‌ روی سریع در شش روز هفته ، برای کاهش چربی دور کمر موثر است.

تحقیقات جدید، فواید فراوان پیاده‌روی را تایید می‌کند . آنان می گویند کم ورزش کردن از اصلا ورزش نکردن بهتراست ، زیرا ورزش نکردن ، فاجعه‌آمیز است .

یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که ورزش سبک و طولانی مدت به صورت ‪ ۳۰‬دقیقه پیاده‌روی سریع در شش روز هفته برای کاهش چربی دور کمر و جلوگیری از “سندرم سوخت و ساز” کافی است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و نهم آذر 1390ساعت 20:40  توسط واحدیان  | 

بهترین زمان برای پیاده روی چه زمانی است ؟

بهترین زمان برای پیاده روی چه زمانی است ؟
به نظر شما بهترین زمان برای پیاده روی چه زمانی است،صبح،ظهر،عصر یا شب؟

 

در این مقاله قصد داریم به توضیح این موضوع در ساعت های مختلف روز بپردازیم و در انتها بهترین زمان برای پیاده روی و علت آن را متذکر می شویم  :


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه بیست و نهم آذر 1390ساعت 20:36  توسط واحدیان  |